.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف جمع آوری زباله در ساری
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری دیگر توان حمل و دفن زباله با توجه به درآمد اندک را ندارد، اظهار داشت: با تصویب شورای تامین حمل زباله مرکز مازندران ...
توقف جمع آوری زباله در ساری

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری دیگر توان حمل و دفن زباله با توجه به درآمد اندک را ندارد، اظهار داشت: با تصویب شورای تامین حمل زباله مرکز مازندران تا دو هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، نادعلی رمضان پور صبح دوشنبه پس از جلسه غیرعلنی شورای شهر ساری که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در شورا برگزار شده بود در جمع خبرنگاران افزود: در پی مصوبه این نهاد مبنی بر عدم حمل زباله از تاریخ 25خرداد در شهر ساری اجرای این مصوبه دو هفته به تعویق افتاد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد غیر دولتی بوده و بودجه کافی برای حمل و دفع زباله ندارد، سالانه 5/2 میلیارد تومان برای این امر صرف می کند که این مهم جای تامل بسیار دارد.

سخنگوی شورای شهر ساری تاکید کرد: در حالی شهرداری ساری برای حمل زباله متحمل این هزینه سنگین می شود که بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ شهر در انتظار اعتبار و بودجه مانده اند و شهرداری و شورای شهر نیز این مهم را بارها و بارها به مسئولان محترم شهرستان و استان اعلام کرده اند و اتفاقی حاصل نشد.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبه عدم حمل زباله توسط شهرداری، در آخرین جلسه ای که شورای تامین شهرستان ساری با شورای شهر داشتند، اعضای شورا و شهردار ساری مهلت دو هفته ای شورای تامین را پذیرفتند.

رمضانپور اظهار امیدواری کرد تا در این مدت از طریق تزریق بودجه به این بخش و هم به صورت اساسی پیگیری احداث کارخانه کمپوست تا حصول نتیجه، این مشکل که سالهاست مرکز استان را تهدید می کند حل شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر، شهرداری، فرمانداری و نهادهای مرتبط شهری از ابتدا تا کنون تعامل خوبی در راستای مسائل شهری داشته اند و امیدوارم این تعامل همچنان پایدار باقی بماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 خرداد 1388
شما که رابطه خوبی با دکتر احمدی نژاد دارید بگویید بودجه شهر را بیشتر کند
علی نژاد 26 خرداد 1388
آقای رمضانپور شما از نیروها بخوبی استفاده نمیکنید به نظر اکثر کارکنان شهرداری مدیریت حمل زباله باید با درایت و حساسیت خاص پیگیری شود تا خدای ناخواسته باعث ایجاد بحران در شهر واستان نشود پس به این راحتی از کنار این مسئله رد نشوید......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.